«Астана даму орталығы» Қазақстандық медициналық туризм қауымдастығымен бірлесіп «Конфликтология және медициналық туристтің күмәнімен жұмыс» тақырыбында семинар-тренингтер сериясын өткізді. Бұл маңызды оқиға пациенттерге қызмет көрсету сапасын жақсартуға және Қазақстанның медициналық туризм саласындағы тартымдылығын арттыруға көмектесті.
Медициналық туризм – әлемдік денсаулық сақтау нарығында танымал болып келе жатқан сала. Әртүрлі елдердің адамдары шетелде сапалы әрі қолжетімді емделуге ұмтылады, ал Қазақстан медициналық туризм үшін қолайлы бағыттардың біріне айналды. Дегенмен, бұл салада көшбасшы болу үшін жоғары білікті медициналық мамандар мен заманауи құрал-жабдықтар ғана емес, сонымен қатар пациенттермен тиімді қарым-қатынас жасай білу және мүмкін болатын жанжалды жағдайларды шеше білу қажет.
Дәл осы мақсатта 17, 18, 20 және 21 қазанда Астана қаласында медициналық ұйымдардың қызметкерлеріне арналған семинар-тренингтер сериясы өтті. Семинарлар Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Медициналық орталығының ауруханасы, Ұлттық нейрохирургия орталығы және Ұлттық ғылыми онкология орталығы сияқты медициналық ұйымдардың базасында өткізілді. Баяндамашы ретінде Санкт-Петербургтен шақырылған пациенттермен және клиенттермен қарым-қатынас жасауда үлкен тәжірибесі бар сарапшы Дмитрий Семенов сөз сөйледі, ол өзінің білімі мен практикалық тәжірибесін Қазақстандық медициналық туризм қауымдастығының мүшелерімен бөлісті.
Семинардың негізгі тақырыптарының бірі конфликтология болды. Тренинг іс-шараларына қатысушылар жанжалдарды шешу бойынша білім мен дағдыларға ие болды, пациенттер мен медицина қызметкерлері арасында тиімді медиатор болуды үйренді, төтенше немесе шиеленісті жағдайларда әрекет ету қабілетін алды. Бұл дағдыларды дамыту медициналық туристермен қарым-қатынасты жақсартады, жанжал әлеуетін азайтады және пациенттердің күтімге қанағаттануын арттырады.
Медициналық туристтің күмәнімен жұмыс істеуге басты назар аударылды. Медициналық туристер көбінесе басқа елдерге емделуге барар алдында белгілі бір күмән мен қорқынышты бастан кешіреді. Олар медициналық көмектің сапасы, жергілікті мәдениет пен тілді түсінбеу және мүмкін болатын жағымсыз салдар туралы алаңдауы мүмкін. Сарапшы медициналық туристер арасында күмәнді жою және сенім тудыру әдістерімен бөлісті, сондай-ақ коммуникациялық дағдылар мен дұрыс сөздерді таңдау және пациентке алаңдаушылық білдіру қабілетін дамытуға көмектесетін симуляциялар мен рөлдік ойындар өткізді.
Оқыту семинарларының нәтижесінде қызметкерлер медициналық ұйымдар шиеленістермен және медициналық күмәнмен жұмыс істеуде құнды білім мен дағдыларға ие болды туристер. Бұл пациенттерге қызмет көрсету деңгейін жақсартады және медициналық туристерді көбірек тартады. Қазақстанның әлемдік медициналық туризм нарығындағы позициясын нығайта бер!